Albany, NY 2002, před Patience

02.08.2018 17:39

Albany, NY 2002, před Patience
(Axl v dresu, sportovních kalhotách a s copánky; částečně zšeřelé pódium)

Víte... já jsem si tak pročítal... četl jsem všechny ty věci o svý integritě. Protože právě tímhle jsem nejspíš známej – že zaprodávám svou čest. Proto tady s váma dneska večer jsem – protože je mi to teda asi úplně u prdele. Jo, proto jsme na tom tak tvrdě makali, proto tihle chlapi tvrdě makali na tom, aby byli v kapele a lidi jim pak za to mohli nadávat, protože (Axl zde nasadí hlas představujcí otravné kritiky) "to oni stojej v cestě tomu, aby se stará sestava dala zase dohromady". Taková kravina! Nerad bych tady někoho zklamal, ale...
Prostě jsem tak nad tím přemejšlel. Víte, já jsem dost upřímnej... a to lidi dokáže fakt nasrat. A na tomhle turné jsem zatím moc nemluvil – brzo už sklapnu, nebojte.
Víte, zkoušel jsem bejt fakt hodnej – a tím jsem nakonec sám sebe strašně ojebal, toho oni zneužili. (Opět onen kritický hlas, nyní ovšem představující spíše bývalé členy) "Hele, Axl řekl něco hezkýho, čili můžeme toho nějak využít k vlastnímu prospěchu?" Pravda je taková, že tady pro vás na týhle úrovni nechtěli bejt a nechtěj dál pokračovat. Což je jejich věc, že jo. Ale ne na můj účet – ani váš.
Hráli si s váma. Lhali vám, zneužívali vás, manipulovali váma, aby mohli jezdit v limuzínách a jamovat se Snoop Doggem nebo kurva s kým. Mně je to jedno, je to jejich věc, ale fakt by to neměli dělat na váš účet... ani můj.
No a jakmile tohle řeknu, bude to v mp3, někdo to přepíše a další řekne: (Opět onen hlas kritiků, ovšem tentokrát v kulometné rychlosti) "Je to vůbec možný, že to Axl řekl? Jako... pane bože. Jako, nevydal žádnou desku, nevim, proč něco takovýho říká. Jako, co si o sobě myslí? To není moc hezký. Ty ostatní členové, ty to hodili za hlavu a teď jsou jeho kámoši, chtěj s ním bejt kámoši... on by prostě už měl dostat rozum."
Já se omlouvám. Víte, já jsem trošku víc upřímnej. Chci říct, Slash možná zní jako nějakej De La Hoya, ale je to Vargas (1), tak to prostě je. A to, že s člověkem pár lidí souhlasí, neznamená ani hovno. Pravda je ta, že oni jsou banda zlejch policajtů, já jsem Serpico (2) a (vysokým hlasem) můžou mi ho klidně vyhulit!
(Fanoušci bouří)
... (Opět jiný hlas) "Víte, bez Axla a Slashe bysme neměli November Rain ani Estranged." No ale to nevíte, čím vším jsem si musel projít, abych toho chlapa donutil ty songy hrát. Nevíte, jak jsme se pohádali v A&M Studios, protože Duff a Slash za mnou přišli a říkaj: "Hele, tenhle song nebudeme hrát, tamten song nebudeme hrát... ne, ne, to prostě nebudeme hrát."
Ale ho chci hrát – a zahrajem ho hned. Tenhle song se jmenuje "Patience".

 

(1) Boxeři, kteří se vzájemně nesnášeli. Vargas byl na DlH naštvaný kvůli nějaké malichernosti z minulosti, zápas těchto dvou se dlouho odkládal, a když se nakonec uskutečnil, DlH vyhrál a Vargasovi pak našli v krvi drogy. Zápas běžel pár měsíců před tímto koncertem. Vargas je zde tedy záporák. :)

(2) Serpico – film s Al Pacinem jakožto neúplatným policistou




 

Zpět