Donington Festival 2006

02.08.2018 17:49

Donington Festival 2006
Při koncertě (na němž mimochodem hostuje Izzy) dochází k různým technickým problémům a Axl je naštvaný na vlastní tým techniků; následující hlas slyší pouze oni, do mikrofonu to nejde (na internetu je video, které je k tomuto audiu jakoby připojeno, ale ve skutečnosti s ním nesouvisí nijak kromě toho, že je ze stejného koncertu). Celý výlev je unikátní v tom, že je velice rychlý a čím dál naštvanější Axl v jeho průběhu dokonce s tím, jak zdvihá hlas a dává důraz na jednotlivá slova, přidává svůj proslulý chraplák. :) Celá věc má pouhých třicet vteřin.

(Axl, zprvu v klidu, ale otráveně) Myslím... myslím, že musíme... Je to vůbec zapnutý? Protože já to nepoznám. Myslím, že tady kurva musíme udělat rozhodnutí – a to jestliže já mám dělat svou práci, tak vy máte dělat tu svou, Tom má dělat tu svou a všichni ostatní maj taky dělat tu svou, a to včetně toho blbýho idiota, kterej tady pořád blokuje tu cestu, ten má taky dělat tu svou. Nebo jinak tady nemusím bejt. Takhle jednoduchý to je. Už pětkrát šestkrát se mi to tady posralo a už toho mám dost. Člověk snad nemusí bejt génius (1) na to, aby sem přišel a znova mi napojil mikrofon, ale to vy jste nemohli – proč!? Usnuli jste!?
(Ozve se další hlas a posledním slovům už není rozumět; záznam končí)

 

(1) Axl chtěl použít výraz "rocket scientist", tedy doslova raketový vědec/inženýr, což je běžný angloamerický idiom, nicméně ve víru kulometné řeči a nasranosti se (docela humorně a přiléhavě) přeřekl a řekl "rockin’ scientist", což samozřejmě zní skoro stejně. (Není v tom ale sám, tahle chyba je u rodilých mluvčích častější.)




 

Zpět