Leeds 2002

02.08.2018 18:13

1) Leeds 2002, před improvizací předcházející písni November Rain
Kapela nastupuje (tentokrát ne vlastní vinou) později, a jelikož se přetahuje, po nějaké době se do věci začne montovat městské zastupitelstvo s promotéry, na což Axl v následujícím proslovu reaguje. (Naštěstí byla večerka později prodloužena a kapela v klidu dohrála.)

Nó... tak to vypadá, že to dneska večer bude zajímavý. Totiž, městský zastupitelstvo a promotéři říkaj, že jako máme ukončit koncert. (Fanoušci reagují) A řeknou, že podněcuju... mohli by říct, že snad podněcuju k výtržnostem. Ale to ne, protože nechci, aby někoho zatkli nebo aby měl někdo nějaký problémy nebo tak něco. Ale myslím, že tu máme ještě takovejch minimálně sedum nebo osum písniček, který vám chceme zahrát. (Zde začne Axl křičet) A já jsem se kurva netáhnul až do zasraný Anglie, aby mi pak nějakej zasranej kretén řekl, abych jel domů! I v těch posranejch novinách o mně za posledních osum let psali akorát jednu píčovinu za druhou – Axl tohle a Axl támhleto... já jsem tady, abych kurva odehrál koncert – a my chceme hrát!
(Už klidněji) Takže... pokud chcete zůstat, já chci taky zůstat a uvidíme, co se bude dít. Všichni... nikdo nedělejte žádný blbosti nebo tak a zkuste si to užít.

 

(Axlova slova ohledně výtržností a toho, aby nikdo nedělal blbosti, samozřejmě nejen že nejsou vůči fanouškům blahosklonná, nýbrž se jedná až o určitý druh sarkasmu, Axl si v podstatě z daných úřadů dělá srandu, což je vidět i na jeho gestech; obecně je to svým způsobem nejspíš rovněž reakce na různé události kolem kapely a turné onoho roku 2002.)

 

2) Ze stejného koncertu, během Patience
Reakce Axla na fanouška v předních řadách, který má tričko s nápisem "Kde je Slash?"

(Axl, relativně v klidu)
Mám ho v prdeli, tam Slash je, magore! Běž domů!




 

Zpět